Előrebocsátjuk, hogy bizonyára sok érdeklődő meg fog lepődni az alábbi sorok olvasásása közben, sőt abban is biztos vagyok, hogy lesznek, akik megsértődnek és azt mondják majd - "Micsoda beképzelt társaság, ezektől biztosan nem veszek semmit." Pedig higgye el, mindent annak érdekében teszünk, hogy Önöket minél jobban ki tudjuk szolgálni.
Télikert ajánlatkérés átgondoltan
Naponta 4-5 megkeresést kapunk terasz- vagy erkélybeépítésre, és télikertre az ország minden pontjából. Sok ajánlatkérést nem csak nekünk küldenek el, de akár 10 másik címzettnek is egyszerre.
Nem kérdés, hogy ezek a cégek mind különböző igényeket és elvárásokat kielégítő, igen széles ártartományba eső termékeket kínálnak. Vagyis nem csak mi nem tudjuk, mit is szeretne az ajánlatkérő, de valószínűleg még ő maga sem.
Persze ez nem baj, de a tájékozódásnak ezer más módja van, minthogy az összes céget a helyszínre hívjuk. Biztosak vagyunk benne, hogy nem minden érdeklődő keresi azt, amit mi kínálni tudunk.
Gondoljon bele, ha otthon fekszik betegen, és orvost akar hívni, akkor sem elég a telefonkönyvből egy Dr.-ral kezdődő nevet kikeresni. Előtte nem árt tisztázni, hogy orvosról, vagy jogi doktorról van szó, különben olyan dologért fogunk fizetni, amire nem is volt szükségünk.
Hasonló a helyzet a teraszbeépítéseknél és a télikerteknél is. Az előzetes telefonos, vagy kérdőíves igényfelmérés, illetve a személyes bemutatótermi konzultáció során Ön el tudja dönteni, hogy valóban ránk van-e szüksége.
Így megspórolhat egy jelentős költséget, amit a felmérésért fizetett volna ki, ráadásul egy olyan termékért, amire nem is lett volna szüksége.
Mit jelent az ingyenes télikert felmérés?
Persze most bizonyára sokan felszisszennek, hogy miért kellene fizetni a felmérésért, hiszen azt a legtöbb cég ingyenesen kínálja. Egy érdeklődő vágta a minap a fejünkhöz, hogy nála 3 cég is kinn volt a helyszínen 2 napon belül. Felmértek, terveztek és ajánlatot adtak.
Amikor megkérdeztük tőle, hogy vajon mind a 3 cégtől megveszi-e a télikertet, csak csodálkozott, és nem értette a kérdésünket. Pedig a kérdés indokolt volt, hiszen az a 2 cég, aki nem kap megrendelést, ők is elvégezték a munkájukat.
Kimentek, szakmai tanácsokat adtak, felmértek, terveztek és ajánlatot adtak. Mindezért bért fizettek a dolgozóiknak, üzemanyagot, és eszközöket vettek, szóval költségeik voltak. Vajon ki fizeti meg ezeket? Nos, nem nehéz kitalálni, hogy a következő érdeklődő, akiből vevő lesz.
Lehet, hogy annál a cégnél, akit ez az érdeklődő nem választott, éppen Ön lesz a KÖVETKEZŐ VEVŐ? Mi a magunk részéről nem akarjuk a vevőinkkel kifizettetni azokat a költségeket, amiket a nem vásárló érdeklődőkre költenénk. Szerintünk ez így tisztességes. Ön egyetért ezzel? (A cikk cégén lévő szavazat gombbal elmondhatja véleményét. Köszönjük.)
Ingyenes télikert felmérés helyett:
Előbb döntse el, milyen termékre van szüksége!
Mivel napi 4-5 megkeresést kapunk, nem is tudnánk mindenkit felkeresni, mert minden erőnket a megkeresések feldolgozására kellene fordítanunk, így nem lenne elég időnk a vevőinkre.
Ennek viszont a munkánk minősége látná kárát, ami pedig elégedetlen ügyfeleket szülne. Senki nem engedheti meg magának, hogy elégedetlen vevői legyenek a nem vásárlók miatt. Hiszen mindenki a VEVŐIBŐL él, nem pedig az ÉRDEKLŐDŐIBŐL.
Vagyis azt tanácsoljuk, hogyha egy cég minden ellenszolgáltatás nélkül felmér, tervez és ajánlatot ad, akkor gondoljon arra, hogy az ajánlati árban benne vannak a cég nem vásárló érdeklőinek is a költségei, így Ön mindenképpen többet fizet annál, mint amennyi ellenértéket kap.
Hogyan érdemes télikert ajánlatot és felmérést kérnie? A következő cikkünkből megtudhatja itt.